ایلیای مامان و بابا

خوش اومدی پسرم

1389/11/27 11:52
نویسنده : مامانی
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره جوجو كوچولو مثل مامان و بابا طاقت نياورد و 15 روز زودتر اومد كه البته خوش اومد قدمش رو تخم چشم مامان و بابا
روز سه شنبه 19 بهمن ماه در حالي كه ما اصلاً آمادگي نداشتيم و هنوز هم ساك مسافر كوچولو نبسته بوديم بعد از خوردن يك شام رومانتيك با بابايي7_4_33.gif ، بابايي كه خسته بود رفت بخوابه36_1_50.gif و مامان نشست پاي سريال هاي تلويزيون ساعت 11 به مادر جون زنگ زدم 36_13_1.gifتا بهش شب بخير بگم بعد هم آماده شدم كه بخوابم كه شيطونك من كيسه آب رو پاره كرد نميتونم بگم چقدر ترسيدم شايد اينطوري بهتر باشه كه بگم در طول اين 34 سال زندگي تا اين حد نترسيده بودم اما نگران نبودم چون دكترت مشخص بود و ميدونستم كه خيلي زود خودشو ميرسونه بابايي رو بيدار كردم اون هم دست كمي از من نداشت به شدت هول كرده بود 23_34_4.gifرفتيم دنبال مادر جون و همگي رفتيم بيمارستان امام خمینی کرج 
ايليا جونم مامانت خيلي مي ترسيد اما تو همچنان تو شكمم وول ميخوردي روي شكمم دست كشيدم و به خودم گفتم تنها نيستي پسرت هم باهاته و خدا با هردوي ماست خانم دكتر اسماعيل بيگي (دكتر مامان ) 40 دقيقه اي خودشو رسوند و مامان رو آماده كردن ببرن اتاق عمل توي سالن فقط مادرجونو ديدم و كلي گريه كردم بابايت نبود رفته بود دنبال دفترچه و سونوگرافي هاي تو ( از بس هول بودیم یادمون رفته بود مدارک پزشکیتو بیاریم ) و كارهاي بيمارستان خيلي دلم ميخواست بود
   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
25 بهمن 89 13:57
.•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. ولنتاینتون مبارک
پریسا-مامان پارسا
25 بهمن 89 15:06
قدم نورسیده مبارک باشه به سلامتی و دل خوش روزهای خوبی رو داشته باشین قدر این روزها رو بدون خیلی زود میگذره یادتم شاید بره همش عکس و فیلم بگیر روی ماه پسمر تو ببوس از جای من راستی ما هم کرج هستیم
بابای نسی
25 بهمن 89 23:55
سلام. مبارکه. انشالله خوش قدم باشه.