ایلیای مامان و بابا

هدیه خدا

1389/11/13 0:15
نویسنده : مامانی
969 بازدید
اشتراک گذاری

۵ تير ماه ۱۳۸۹ يك روز خاص و فراموش نشدني در زندگي من و بابايي بود شب قبل بابايي از داروخانه بي بي چك خريد اما نميدونم چرا شب تستش نكرديم فردا صبح قبل از بيدار شدن بابايي ديگه طاقت نياوردم  حال عجيبي داشتم  تست رو انجام دادم و حتي ۲ دقيقه هم طول نكشيد كه پر رنگ شدن دو خط صورتي بهم اين نويد رو داد كه خدا بهمون يك هديه كوچولو داده و من دارم مادر ميشم و بابايي هم كه خواب بود و از هيچي خبر نداشت

وقتي بيدار شد و بهش اين خبر دادم خيلي خوشحال شد و بهم گفت كه انگار يك چيزي توي قلبش ميخنده

اون روز تولد حضرت علي (ع) بود و ما نيت كرديم خودش پشت و پناهت باشه و خدا تو رو صحيح و سالم بهمون بده اسمتو ايليا بگذاريم

ايليا به معناي راستگوي بزرگ و نام حضرت علي (ع) در كتاب مقدس تورات

و اينطوري شد كه وقتي اندازه يك لوبيا كوچولو بودي اسمتو انتخاب كرديم كه اميدوارم از انتخاب مامان و بابا راضي باشي و اسمتو دوست داشته باشي عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
13 بهمن 89 12:26
آخی جانم مبارکه مامان جون
پریسا-مامان پارسا
18 بهمن 89 15:35
سلام عزیزم مرسی که به پارسا سر زدی ما هم اومدیم و به ایلیا جون سر زدیم از زایمان هم نترس دو روزه بعدش یادت میره من که نه ویارهای سخت بارداریم یادمه نه دردهای زایمانم خدا خودش میدونه چکار کنه وقتی خنده نی نی خوشگلت و ببینی همه چی یادت میره انشاله به سلامتی زایمان کنی برات دعا میکنم